Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTuntland, Hanne
dc.date.accessioned2018-02-01T15:07:32Z
dc.date.available2018-02-01T15:07:32Z
dc.date.issued2006-08
dc.identifier.issn0800-3475
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481669
dc.description.abstractDette er den første av to artikler om oppgaveorientert tilnærming. Jeg kom over denne teoretiske tilnærmingen i mitt arbeid med å skrive en lærebok ADL og har funnet den svært relevant i all ferdighetslæring. Dette er teori som det er viktig at norske ergoterapeuter får del i. I denne artikkelen presenteres en annerledes terminologi rundt aktiviteter enn det ergoterapeuter flest er kjent med. Denne kunnskapen om hvordan man kan se på aktiviteter på en ny måte, gir oss innsikt i hvordan ferdighetslæringen best kan tilretteleggesen
dc.language.isonoben
dc.publisherNorsk ergoterapeutforbunden
dc.relation.ispartofseriesErgoterapeuten 2006 no 8en
dc.sourceErgoterapeuten
dc.subject.otherADLen
dc.subject.otherferdighetslæringen
dc.subject.otherergoterapien
dc.titleLæring av ADL-ferdigheter. En oppgaveorientert tilnærming - del 1en
dc.typeJournal articleen
dc.subject.nsiVDP::Medisinske Fag: 700::Helsefag: 800::Andre helsefag: 829en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel