• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for helse- og sosialvitskap / Faculty of Health and Social Sciences
  • Institutt for helse og funksjon
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for helse- og sosialvitskap / Faculty of Health and Social Sciences
  • Institutt for helse og funksjon
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Læring av ADL-ferdigheter. En oppgaveorientert tilnærming - del 1

Tuntland, Hanne
Journal article
Thumbnail
Åpne
tuntl1.pdf (1.904Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2481669
Utgivelsesdato
2006-08
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for helse og funksjon [364]
Sammendrag
Dette er den første av to artikler om oppgaveorientert tilnærming. Jeg kom over denne teoretiske tilnærmingen i mitt arbeid med å skrive en lærebok ADL og har funnet den svært relevant i all ferdighetslæring. Dette er teori som det er viktig at norske ergoterapeuter får del i. I denne artikkelen presenteres en annerledes terminologi rundt aktiviteter enn det ergoterapeuter flest er kjent med. Denne kunnskapen om hvordan man kan se på aktiviteter på en ny måte, gir oss innsikt i hvordan ferdighetslæringen best kan tilrettelegges
Utgiver
Norsk ergoterapeutforbund
Serie
Ergoterapeuten 2006 no 8

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit