Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLegland, Elin
dc.date.accessioned2018-02-01T14:55:29Z
dc.date.available2018-02-01T14:55:29Z
dc.date.issued2017-05-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481611
dc.descriptionMaster i undervisningsvitskap, deltiden_GB
dc.description.abstractDenne masteroppgåva tek for seg lærar si oppleving av å vere vegleiar for elevar, og ser på tema gjennom ein fenomenologisk studie. Forskinga er gjort gjennom ein kvalitativ studie av data samla gjennom semistrukturerte intervju frå eit utval lærarar som deler sine tankar om rolla lærar har som vegleiar for elevar og korleis den kjem til syne i skulekvardagen. Drøftinga tek for seg tankar om lærarrolla som vegleiar for elevar. Gjennom analyse av informasjonen frå lærarar samt forsking og teori frå fagfeltet vert følgjande område drøfta: • Vegleiing av elevar i skulekvardagen • utfordringar ved elevvegleiing • Lærar sin faglege bakgrunn innan vegleiing Studien kan vere eit bidrag til vidare tankar om lærar si rolle som vegleiar. Lærarrolla treng støtte i vegleiingsarbeidet både frå overordna implementering og støtte, administrativ prioritering og gjennom eigen opplæring og utdanning.en_GB
dc.description.abstractThis Master thesis consider Teacher’s own experience of guiding pupils. The study is conducted as a phenomenological study, using semi structured interview and qualitative method. The data is gathered from a sample of teachers that share their thoughts about their role as guide for pupils, and how this role appears in the daily school environment. The discussion focus at teacher’s role as guide for pupils, and analyse thoughts and ideas found in the data from the teachers’ narrative and in professional literature and developed theories. These are the main elements for discussion: • Daily guidance of school pupils • Challenges in guidance of pupils • Teachers professional qualifications for guiding pupils This research might act as a contribution towards teacher’s role as guide for pupils. The teacher needs support in this work from overall implementation as governmental arrangements, local administrative prioritizing and also through own education and development.en_GB
dc.language.isonnoen_GB
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet/ Western Norway University of Applied Sciencesen_GB
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Norway*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/no/*
dc.subject.otherrettleiingen_GB
dc.subject.otherrettleiaren_GB
dc.subject.otherveiledningen_GB
dc.subject.otherveilederen_GB
dc.subject.othervegleiingen_GB
dc.subject.othervegleiaren_GB
dc.titleKORLEIS LÆRAR SER SI ROLLE SOM VEGLEIAR FOR ELEVENen_GB
dc.title.alternativeHOW TEACHERS SEE THEIR ROLE AS GUIDE FOR PUPILSen_GB
dc.typeMaster thesisen_GB


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Norway
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Norway