Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorClausen, Berit A.
dc.date.accessioned2018-02-01T14:41:31Z
dc.date.available2018-02-01T14:41:31Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1500-6905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481443
dc.descriptionDenne artikkelen er skrevet for og publisert i Barnehagefolk 3/2008. Dersom du ønsker å bestille hele dette nummeret eller abonnere på Barnehagefolk, kan du kontakte Pedagogisk Forum: pftorg@online.no - eller telefon: 22 70 76 30.en_US
dc.description.abstractDenne artikkelen presenterer et FOU-praksisarbeid med søkelyset på barn og kunstens virkemidler. Jeg ville observere hvor barns oppmerksom var når de fikk for dem nytt og ukjent utstyr og materialer. Hvor og hvordan oppstår konsentrasjon og fordypelse i en prosess? Hvilke kunnskaper tilegner barna seg underveis i prosessen? Artikkelen er basert på mine erfaringer med en gruppe barn mellom 2,7 og 6 år fra Fagertun barnehage i Bergenen_US
dc.publisherPedagogisk Forumen_US
dc.relation.ispartofseriesBarnehagefolken_US
dc.relation.ispartofseriesÅrg. 25, nr. 3 (2008). S. 34-40en_US
dc.subject.otherbarnen_US
dc.subject.otherkunsten_US
dc.subject.othermalingen_US
dc.subject.otherformingen_US
dc.titleProsessen frem mot et bildeen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Kunsthistorie: 120::Maleri, tegning, grafikk: 122en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel