dc.contributor.author | Grindheim, Liv Torunn | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T14:41:02Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T14:41:02Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Grindheim LT. Barnefellesskap som demokratisk danningsarena : kva kan gje høve til medverknad i leik i barnehagen?. Nordisk Barnehageforskning. 2011;4(2):91-102 | |
dc.identifier.issn | 1890-9167 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2481412 | |
dc.description | - | |
dc.language.iso | nno | |
dc.relation.ispartof | Nordisk Barnehageforskning | |
dc.relation.uri | http://grundtvig.hio.no/index.php/nordiskbarnehageforskning/article/view/172 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | |
dc.title | Barnefellesskap som demokratisk danningsarena : kva kan gje høve til medverknad i leik i barnehagen? | |
dc.type | Peer reviewed | |
dc.type | Journal article | |
dc.date.updated | 2017-10-11T11:35:28Z | |
dc.identifier.cristin | 842938 | |