Show simple item record

dc.contributor.authorGrindheim, Liv Torunn
dc.date.accessioned2018-02-01T14:41:02Z
dc.date.available2018-02-01T14:41:02Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationGrindheim LT. Barnefellesskap som demokratisk danningsarena : kva kan gje høve til medverknad i leik i barnehagen?. Nordisk Barnehageforskning. 2011;4(2):91-102
dc.identifier.issn1890-9167
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481412
dc.description-
dc.language.isonno
dc.relation.ispartofNordisk Barnehageforskning
dc.relation.urihttp://grundtvig.hio.no/index.php/nordiskbarnehageforskning/article/view/172
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no
dc.titleBarnefellesskap som demokratisk danningsarena : kva kan gje høve til medverknad i leik i barnehagen?
dc.typePeer reviewed
dc.typeJournal article
dc.date.updated2017-10-11T11:35:28Z
dc.identifier.cristin842938


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal