Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEide, Marianne Leikvoll
dc.contributor.authorBrekke, May Britt Revheim
dc.contributor.authorHolthe, Asle
dc.date.accessioned2018-02-01T14:40:46Z
dc.date.available2018-02-01T14:40:46Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationEide ML, Brekke MBR, Holthe A. Teoriens manglende plass i praksissamtalen. Acta Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norge. 2017;11(1):1-16
dc.identifier.issn1504-9922
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481380
dc.description-
dc.language.isonob
dc.relation.ispartofActa Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norge
dc.relation.urihttps://www.journals.uio.no/index.php/adno/article/view/3985
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Norway
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/no/
dc.titleTeoriens manglende plass i praksissamtalen
dc.typePeer reviewed
dc.typeJournal article
dc.date.updated2017-11-30T08:59:38Z
dc.identifier.doi10.5617/adno.3985
dc.identifier.cristin1441335


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Norway
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Norway