«Du ser at det har gjort noko med heile skulen»: Når lærarar skal lære
dc.contributor.author | Sekkingstad, Dorthea | |
dc.contributor.author | Syse, Ingrid | |
dc.date.accessioned | 2018-01-04T13:46:33Z | |
dc.date.available | 2018-01-04T13:46:33Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Skolelederen. 2017, (9), 8-10 | nb_NO |
dc.identifier.issn | 0802-2062 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2475734 | |
dc.description.abstract | Skuleleiarar har eit overordna ansvar for eit læringsmiljø som oppmuntrar lærarar til å utvikle seg fagleg. Korleis kan ein gå fram for å lukkast med kompetanseheving blant lærarane? | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.title | «Du ser at det har gjort noko med heile skulen»: Når lærarar skal lære | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 8-10 | nb_NO |
dc.source.journal | Skolelederen | nb_NO |
dc.source.issue | 9 | nb_NO |