Blar i Institutt for samfunnsvitskap på tidsskrift "Norsk Geografisk Tidsskrift"
Viser treff 1-2 av 2
-
Kontinuitet eller brot? Geografi i grunnskulen etter ‘fagfornyinga’ 2020
(Peer reviewed; Journal article, 2021)I den nye læreplanen ‘fagfornyinga’ frå 2020 er geografi ikkje lengre synleg som eige fag eller eige hovudområde i fag, men kompetansemål ein kan knyte til geografi, inngår i ein temabasert læreplan. Denne artikkelen ser ... -
Naturgeografi i skulefaget geografi: Kva fortel høyringa til læreplanreforma LK 2020 om synet på naturgeografi blant lærarar?
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Den nye læreplanen fagfornyinga (LK 2020) hadde forslag om store endringar for geografifaget i grunnskule og vidaregåande skule. Artikkelen analyserer høyringssvar til reforma frå grunnskular og vidaregåande skular. Formålet ...