Naturgeografi i skulefaget geografi: Kva fortel høyringa til læreplanreforma LK 2020 om synet på naturgeografi blant lærarar?
Peer reviewed, Journal article
Published version

View/ Open
Date
2022Metadata
Show full item recordCollections
- Import fra CRIStin [3241]
- Institutt for samfunnsvitskap [441]
Original version
Sætre, P. J. (2022). Naturgeografi i skulefaget geografi: Kva fortel høyringa til læreplanreforma LK 2020 om synet på naturgeografi blant lærarar? Norsk Geografisk Tidsskrift - Norwegian Journal of Geography, 76(1), 61-67. 10.1080/00291951.2022.2033829Abstract
Den nye læreplanen fagfornyinga (LK 2020) hadde forslag om store endringar for geografifaget i grunnskule og vidaregåande skule. Artikkelen analyserer høyringssvar til reforma frå grunnskular og vidaregåande skular. Formålet med studien er å belyse synet på og forståinga av naturgeografi i skulefaget geografi og i skulefaget samfunnsfag slik det kjem fram frå høyringa frå skular. Analysen viser at det er stor forskjell i synet på skulefaget geografi mellom lærarar i grunnskolen og vidaregåande skule. Lærarar i geografi i vidaregåande skule har sterk identitet til faget og naturgeografi blir sett på som ein sentral del av geografiundervisninga, mens lærarar i samfunnsfaget i grunnskulen i liten grad er opptatt av naturgeografi som emne i samfunnsfagundervisninga.