Blar i Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking på dokumenttype "Report"
Viser treff 1-11 av 11
-
Born to Play: Bli bedre – få det bedre
(Report, 2017-09-11)Evalueringen har sett på hvordan veiledningsprogrammet Born to Play: Bli bedre – få det bedre har fungert på bakgrunn av en spørreundersøkelse med korps som har blitt tilbudt programmet, samt kvalitative intervju med ... -
Hva karakteriserer profesjonsutdanninger og hvordan er de vokst frem
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
Læring i et studentperspektiv
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
Læring i høyere utdanning : hva hemmer eller fremmer læring og kompetanseutvikling?
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
Pedagogiske utfordringer ved ingeniørutdanningen ved Høgskolen i Bergen
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
Praksisopplæring i lærerutdanningene - analyse og nye perspektiver
(Høgskolen i Bergen. Skriftserine. Rapport, Report, 2007) -
Profesjonsutdannere mellom krav og realitet
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
Studentevalueringer i høyere utdanning : på hvilken måte og til hvilken nytte?
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
Tegn er mer enn ord : følger for mening - særlig når vi handler
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
Utdanning av lærere og førskolelærere i Bergen
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
Utdanning av tekikere og ingeniører i Bergen
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007)