Blar i Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking på tidsskrift "Nordisk Barnehageforskning"
Viser treff 1-4 av 4
-
Barnehagelærarstudentars refleksjonar over barns fleirsanselege utforsking i naturfaglege samtaler
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Artikkelen presenterer ein casestudie av tre studentar sine transkriberte samtaler om naturfaglege emne med barnehagebarn i alderen 2,5–4 år, og deira refleksjonar rundt desse. Formålet med artikkelen er å belysa korleis ... -
Brettspel som tilrettelegging for utdanning for berekraftig utvikling i barnehagen
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Det er aukande etterspurnad etter kunnskap om korleis ein kan leggje til rette for utdanning for berekraftig utvikling i barnehagen. Vi vil bidra med utvikling av leikande praksisar, avgrensa til deltaking i brettspel, ... -
How do beginning preservice kindergarten teachers’ evaluations of mathematical apps provide insights into their understandings about bildung (danning) for young children?
(Peer reviewed; Journal article, 2023)In this article, evaluations of apps from kindergarten preservice teachers were analysed in relationship to their understandings about children’s cultural formation. The Artifact-Centric Activity theory, a theoretical model ... -
Lek med problemer
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Med gjeninnføring av lek i skolens læreplan er det behov for å vurdere hvordan lek har vært knyttet til matematikk i barnehagen. Vi bruker en modell som kobler sammen barns lek med det å stille og å løse problemer, til å ...