Blar i Institutt for idrett, kosthald og naturfag på emneord "undervisningspraksis"
Viser treff 1-4 av 4
-
«Ein god kroppsøvingslærar skal evne å skapa meiningsfull aktivitet.» Eit kvalitativt studie av fira kroppsøvingslærarar sine oppfatningar av LK20 og endringar kring deira undervisningspraksis
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgåva har som hensikt å sjå nærare på korleis kroppsøvingsfaget i LK20 har vorte oppfatta av kroppsøvingslærarar etter innføringa av den hausten 2020.Den ønsker òg å sjå om den har ført til endringar i ... -
«Man rekker ikke så mye friluftsliv på 40 minutter» : en kvalitativ studie av kroppsøvingslærere på ungdomstrinnets praksisteori og undervisningspraksis i friluftsliv
(Bachelor thesis, 2016)Nyere undersøkelser gjort av Leirhaug & Arnesen (2016) forteller oss at situasjonen for å oppnå kompetansemålene i kroppsøving som omhandler friluftsliv på ungdomstrinnet er bekymringsfull. Det kommer frem av undersøkelsen ... -
Manglende deltakelse i kroppsøvingsfaget
(Master thesis, 2022)Kroppsøvingsfaget har som formål å skape livsslang bevegelsesglede og motivere for en fysisk aktiv livsstil som voksen. Tidligere forsking viser til at nærmere 30% av elevene ¨ikke liker¨ eller ¨hater¨ kroppsøvingsfaget ... -
Undervisingspraksis i kroppsøving
(Master thesis, 2022)Oppgåva sitt tema er undervisingspraksis i kroppsøving. Bakgrunn for oppgåva er tidlegare studiar og diskusjonar i kroppsøvingsfaget som viser at faget ikkje blir praktisert som eit utdannings-og læringsfag (Aasland & ...