Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSekkingstad, Dorthea
dc.contributor.authorSyse, Ingrid
dc.date.accessioned2017-11-07T09:24:59Z
dc.date.available2017-11-07T09:24:59Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationBedre skole. 2014 (3), 64-68nb_NO
dc.identifier.issn0802-183X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2464494
dc.description.abstractLærarar vel å utvikla kompetansen sin som klasseleiar gjennom å arbeida med å byggja relasjonar til elevane og å leggja gode og tydelege strukturelle rammer kring læringsarbeidet. Ved å øva jamt og trutt opplever dei å bli dyktigare til å leia læringsprosessar. Mest nytta strategiar for å utvikla kompetansen går gjennom erfaringsdeling med kollegaer, refleksjon over eigen praksis og tilbakemeldingar frå elevane. Lesing av faglitteratur ser også ut til å vera viktig.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectstrukturnb_NO
dc.subjectLæring og undervisningnb_NO
dc.subjectkompetanseutviklingnb_NO
dc.subjectSosiale relasjonernb_NO
dc.subjectlærerenb_NO
dc.titleØve, øve, jamt og trutt...Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltetnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.source.pagenumber64-68nb_NO
dc.source.journalBedre skolenb_NO
dc.source.issue3nb_NO
dc.identifier.cristin1156870


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel