Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBerge, Lars Eirik
dc.contributor.authorEndestad, Torbjørn
dc.date.accessioned2017-11-02T08:41:25Z
dc.date.available2017-11-02T08:41:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2463607
dc.descriptionGrunnskulelærarutdanning 5.-10. PE379nb_NO
dc.description.abstractDenne bacheloroppgåva er skrive ut i frå ei kvalitativ undersøking, der temaet har vore læraren si tilrettelegging for relasjonsbygging mellom elevar i oppstartinga på 8.trinn. Grunnen til at det nettopp er 8.trinn som er fokusområde, er fordi det kan vere ekstra utfordrande på dette trinnet. Her kan elevane kome frå fleire ulike skular, og har av den grunn mindre kjennskap til kvarandre frå før av. Vi har sett på kva tiltak læraren gjer for å etablere relasjonar mellom elevar, og korleis dette arbeidet verkar inn på læringsmiljøet i klassen. Det teoretiske grunnlaget i oppgåva er knytt til læringsmiljø, relasjonsbygging, sosial kompetanse og proaktiv klasseleiing.nb_NO
dc.subjectLæringsmiljønb_NO
dc.subjectrelasjonsbyggingnb_NO
dc.subjectsosial kompetansenb_NO
dc.subjectproaktiv klasseleiingnb_NO
dc.titleLæraren si tilrettelegging for relasjonar mellom elevar i oppstarten på 8.trinnnb_NO
dc.title.alternativeThe teacher`s arrangement for relations between pupils, in the beginning of the 8th gradenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber42nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel