Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAbrahamsen, Hedvig Neerland
dc.contributor.authorSyse, Ingrid
dc.contributor.authorØydvin, Astrid
dc.date.accessioned2017-07-20T08:53:25Z
dc.date.available2017-07-20T08:53:25Z
dc.date.created2016-12-21T14:13:14Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationActa Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norge. 2016, 10 (4), 201-217.
dc.identifier.issn1504-9922
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2449126
dc.description.abstractFøremålet med studien er å auke kunnskapen om den norske rektorutdanninga ved å undersøkje korleis eit utval skoleleiarar beskriv kva nye spenningar dei opplever i leiarkvardagen sin etter at dei har gjennomført studiet. Gjennom analyse av fokusgruppeintervju og e-postintervju med skoleleiarar identifiserer vi tre område for spenning. Vi beskriv desse som balanseøvingar som skoleleiarane opplever at dei må handtere i kvardagen. Den første er forventningar og nye krav, den andre er balansen mellom nærleik og distanse til lærarane, og den tredje handlar om å balansere ulik kompetanse. Det teoretiske rammeverket belyser perspektiv på leiing som individualistisk eller systemisk og korleis kopling mellom teori og praksis aukar profesjonsforståinga. Utvikling av fagspråk er eit sentralt element i dette. Ein av implikasjonane som blir løfta fram, er at rektorutdanninga bør bevisstgjere studentane på at ny kompetanse og endra forståing av leiarrolla kan gi nye spenningar.
dc.language.isonno
dc.relation.urihttps://www.journals.uio.no/index.php/adno/article/view/2945
dc.titleUtdanna skoleleiar - nye spenningar?
dc.typePeer reviewed
dc.typeJournal article
dc.source.pagenumber201-217
dc.source.volume10
dc.source.journalActa Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norge
dc.source.issue4
dc.identifier.cristin1416208
cristin.unitcode216,30,0,0
cristin.unitnameAvdeling for lærarutdanning og idrett
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel