Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMyklebust, Terje
dc.contributor.authorNorstein, Anne
dc.date.accessioned2017-07-11T07:13:16Z
dc.date.available2017-07-11T07:13:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn0806-1688
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2448372
dc.description.abstractl forskingsprosjektet Lærande regionar - Lærarkompetanse og skuleresultat såg vi på om klassestorleik samt lærarens erfaring og utdanning imatematikk har betydning for elevane sine prestasjonar imatematikk målt ved avgangseksamen i 10. klasse. Eit spørjeskjema vart sendt til alle skular ifylka Aust-Agder, Oppland, Nord-Trøndelag og Sogn og Fjordane. l tillegg har vi offentleg tilgjengelege data frå skoleporten.no som vi blant anna har nytta til å vurdere kvaliteten på dataa frå denne spørjeundersøkinga. Her gjer vi greie for detaljane ivurderingane og analysane som ligg bak konklusjonane som er publiserte iantologien Skolens kvalitet skapes lokalt (Langfeldt, 2015). Vi finn negativ effekt av klassestorleiken (store klassar er negativt) og relativt sterk effekt av lærarens studiepoeng i matematikk. Derimot ser vi ingen effekt av lærarens erfaring.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet, Nærregion Sogn og Fjordanenb_NO
dc.relation.ispartofseriesNotat - Høgskulen på Vestlandet, Nærregion Sogn og Fjordane;2017/5
dc.subjectSkoleresultaternb_NO
dc.subjectKarakterernb_NO
dc.subjectKompetansenb_NO
dc.titleLærarkompetanse og skuleresultat: Metoden bak resultatanb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.source.pagenumber35nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel