Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHolme, Caroline
dc.contributor.authorLoven, Gry
dc.contributor.editorLoven, Gry
dc.date.accessioned2017-06-19T09:27:59Z
dc.date.available2017-06-19T09:27:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2446343
dc.descriptionGrunnskulelærar 1-­7 PE 369 Avdeling for lærarutdanning og idrett, institutt for grunnskulelærarutdanningnb_NO
dc.description.abstractDei fleste barn kjem til skulen med ei forventning og eit ønskje om å lære seg å lese og skrive. Lærarar har metodefridom i KL06. Denne undersøkinga fokuserer på korleis ulike arbeidsmåtar fungerer i begynnaropplæringa: Kva styrker og utfordringar finn lærarar som har nytta både ordinær lese-­‐ og skriveopplæring og verktøyet STL+ i begynnaropplæringa i lesing og skriving. Under eit skulebesøk vart vi introdusert for verktøyet STL+: «Skrive seg til lesing med talande tastatur». Vi har nytta ei kvalitativ undersøking, med intervju som metode, for å belyse problemstillinga vår. Vi intervjua tre lærarar frå tre ulike skular på Vestlandet. Undersøkinga viser mellom anna at dei fleste elevane som nyttar STL+, knekk lesekoden før jul i 1. klasse. Verktøyet gjer det enklare for lærarar å tilpasse opplæringa til kvar enkelt elev, og elevane får jobbe ut frå sine føresetnader. Ulike arbeidsmåtar i begynnaropplæringa har same føremål: å lære elevane å lese og skrive. Funna viser at det som vert nemnt som utfordringar ved den eine arbeidsmåten kan vere ei styrke ved den andre.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectlese- og skriveopplæringnb_NO
dc.subjectSTL+nb_NO
dc.subjectbegynneropplæringnb_NO
dc.titleDen første lese-­ og skriveopplæringa med og utan verktøyet STL+nb_NO
dc.title.alternativeEarly Reading and Writing Instruction with and without using STL+nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber33nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel