Einsam i barnehagen
dc.contributor.author | Linde, Aina Christine R. | |
dc.contributor.author | Lindskog, Anne-Torhild | |
dc.date.accessioned | 2017-03-03T12:30:18Z | |
dc.date.available | 2017-03-03T12:30:18Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2432930 | |
dc.description | Barnehagelærarutdanning, deltid, Kvam, arbeidsplassbasert BLU3-1006 Januar 2017 | nb_NO |
dc.description.abstract | Korleis ein gjennomfører tilvenning for nye eldre born, i alderen tre-seks år, er eit spørsmål som er sentralt for oss. Tilpassar ein opplegget og kvardagen for desse borna på same måte som dei yngste då dei skal byrje i barnehagen? Eller ligg det nokre haldningar til grunne for at desse borna ikkje har bruk for det på same måte? Dette ynskjer me å få svar på gjennom våre undersøkingar. Problemstillinga for denne oppgåva vil vere: «Ny i barnehagen, kvifor skal ein tideleg leggje til rette for å inkludera nye born, i alderen tre-seks år, i ei allereie etablert barnegruppe?». | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | Ny i barnehagen | nb_NO |
dc.subject | ensomhet | nb_NO |
dc.subject | tilvenning | nb_NO |
dc.subject | inkludering | nb_NO |
dc.title | Einsam i barnehagen | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 36 | nb_NO |