Hva legger pedagogiske ledere i begrepet innagerende atferd og hvordan kan de legge til rette for barn med innagerende atferd i barnehagen?
dc.contributor.author | Løvaas, Marie | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T08:22:43Z | |
dc.date.available | 2017-02-21T08:22:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2431526 | |
dc.description | Barnehagelærerutdanning BLU3-1006 Januar 2017 | nb_NO |
dc.description.abstract | Hva legger pedagogiske ledere i begrepet innagerende atferd og hvordan kan de legge til rette for barn med innagerende atferd i barnehagen? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | innagerende atferd | nb_NO |
dc.subject | sosial kompetanse | nb_NO |
dc.subject | tilrettelegging | nb_NO |
dc.subject | barnehagen | nb_NO |
dc.title | Hva legger pedagogiske ledere i begrepet innagerende atferd og hvordan kan de legge til rette for barn med innagerende atferd i barnehagen? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 22 | nb_NO |