• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
  • View Item
  •   Home
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

”Sammen er vi sterke” : en kvalitativ undersøkelse om personalsamarbeidet i barnehagen

Engesæth, Anna Aarhus; Røn, Ida Marie
Bachelor thesis
Thumbnail
View/Open
Engesæth_Røn.pdf (287.4Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2431326
Date
2017
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag [1716]
Abstract
I denne bacheloroppgaven har vi valgt å skrive om temaet personalsamarbeid, som vi mener bør være et av de viktigste fokusområdene i barnehagen. Personalsamarbeid har fått mer oppmerksomhet de siste årene grunnet høyere krav om kvalitet i barnehagen og større fokus på barnehagen som profesjon (Rasmussen, 2012, s. 10). Målet med oppgaven er å finne ut hvordan pedagogiske ledere legger til rette for personalsamarbeid i barnehagen. Vi ser på det som en selvfølge at samarbeid skal være sentralt i barnehagen, derfor er dette et tema vi vil belyse.

“Hvordan kan pedagogiske ledere legge til rette for personalsamarbeid i barnehagen?”
Description
Barnehagelærer BLU3-1006 Januar 2017

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit