«Og eg som trudde barnehagen berre var ein oppbevaringsplass» : Ei synleggjering av barnehagelæraren sin betydning for å heva profesjonen sin status.
dc.contributor.author | Næss, Grete | |
dc.contributor.author | Viveli, Anett | |
dc.date.accessioned | 2017-02-13T15:23:22Z | |
dc.date.available | 2017-02-13T15:23:22Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2430642 | |
dc.description | Barnehagelærar utdanninga deltid Kvam, arbeidsplassbasert BLU3 – 1006 Bacheloroppgåve Januar 2017 | nb_NO |
dc.description.abstract | I oppgåva vår peikar me på kva for faktorar som er med å påverke barnehagen sin status som profesjon der den står i dag. Me ynskjer her å gå inn på tema som leiarrolla, organisasjonskultur og pedagogisk dokumentasjon og fagkunne. Vår problemstilling vert då slik: korleis kan barnehagelæraren bidra til å auka den faglege yrkesstatusen? | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | pedagogisk leiing | nb_NO |
dc.subject | pedagogisk ledelse | nb_NO |
dc.subject | status | nb_NO |
dc.subject | profesjon | nb_NO |
dc.subject | barnehagelærere | nb_NO |
dc.title | «Og eg som trudde barnehagen berre var ein oppbevaringsplass» : Ei synleggjering av barnehagelæraren sin betydning for å heva profesjonen sin status. | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 35 | nb_NO |
cristin.fulltext | ||
cristin.fulltext | ||
cristin.fulltext | Viveli, Anett |