Musikkfaget på småskuletrinnet: Korleis forstår lærarar musikkfaget på 1.-4. trinn, og kva vektlegg dei i undervisninga si?
dc.contributor.author | Tjønn, Mildrid | |
dc.date.accessioned | 2016-10-26T12:25:49Z | |
dc.date.available | 2016-10-26T12:25:49Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2417801 | |
dc.description | Grunnskulelærar 1.-7. PE369 Mai 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.title | Musikkfaget på småskuletrinnet: Korleis forstår lærarar musikkfaget på 1.-4. trinn, og kva vektlegg dei i undervisninga si? | nb_NO |
dc.title.alternative | How do teachers understand music as a school subject in 1st - 4th grade, and what do they emphasize in their teaching? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 24 | nb_NO |