Læringsmiljø: Kva vektlegg erfarne lærarar når dei skal etablere eit godt læringsmiljø på 1. trinn med vekt på struktur, reglar og rutinar?
dc.contributor.author | Verlo, Marit Solberg | |
dc.contributor.author | Røyrvik, Leni | |
dc.date.accessioned | 2016-10-26T09:56:11Z | |
dc.date.available | 2016-10-26T09:56:11Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2417735 | |
dc.description | Grunnskulelærar 1-7 PE369 Mai 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.title | Læringsmiljø: Kva vektlegg erfarne lærarar når dei skal etablere eit godt læringsmiljø på 1. trinn med vekt på struktur, reglar og rutinar? | nb_NO |
dc.title.alternative | Teaching Environment: What do experienced teachers emphasis when establishing a good learning environment in 1st grade with focus on structure, rules and routines? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 41 | nb_NO |