Regelledelse på barnetrinnet: Hvor opptatte er lærere på barnetrinnet av regelledelse?
dc.contributor.author | Norevik, Bernt Marifjæren | |
dc.date.accessioned | 2016-10-26T09:09:01Z | |
dc.date.available | 2016-10-26T09:09:01Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2417709 | |
dc.description | Grunnskulelærarutdanning 1.-7. PE369 (D) Mai 2015 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Regelledelse på barnetrinnet: Hvor opptatte er lærere på barnetrinnet av regelledelse? | nb_NO |
dc.title.alternative | Rules and procedures, disciplinary interventions and mental set in primary school: How much do primary school teachers emphasize these components of classroom management in their thinking? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 26 | nb_NO |