Skjønnlitteraturen si rolle i norskfaget: Kvifor skal ein arbeide med skjønnlitteratur i skulen, kva tekstar bør ein nytte og kva kan bidra til auka leselyst hjå 10. klassingar?
dc.contributor.author | Eide, Ørjan Sætren | |
dc.date.accessioned | 2016-10-19T09:23:21Z | |
dc.date.available | 2016-10-19T09:23:21Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2416313 | |
dc.description | Grunnskulelærarutdanning 5-10 PE 379 Mai 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.title | Skjønnlitteraturen si rolle i norskfaget: Kvifor skal ein arbeide med skjønnlitteratur i skulen, kva tekstar bør ein nytte og kva kan bidra til auka leselyst hjå 10. klassingar? | nb_NO |
dc.title.alternative | The use of literature when teaching Norwegian: Why should teachers use literature in school, which kind of texts should be used and what can help to increase the joy of reading among 10th graders? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 23 | nb_NO |