Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVan Duijn, Ilse
dc.date.accessioned2016-09-14T06:19:59Z
dc.date.available2016-09-14T06:19:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2407019
dc.descriptionMAS3-307, Masteroppgåve i læring og udervisning, Mai 2016nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectGrammatikknb_NO
dc.subjectGrammatikkundervisningnb_NO
dc.subjectGenerativ grammatikknb_NO
dc.subjectSystemisk-funksjonell grammatikknb_NO
dc.subjectKomparativ forskningnb_NO
dc.titleUlike land, ulik grammatikkundervisning?: Ei komparativ undersøking av ulike syn på grammatikkundervisninga i læreplanar og læreverk frå Noreg og Nederlandnb_NO
dc.title.alternativeDifferent countries, different approaches to grammar education?: A comparative study of different views in curriculum documents and textbooks from Norway and the Netherlandsnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber81nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel