Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSæløen, Christian
dc.date.accessioned2016-09-01T14:35:06Z
dc.date.available2016-09-01T14:35:06Z
dc.date.issued2016-09-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2403660
dc.description.abstractI denne bachelorgraden tar jeg for meg problemstillingen: Hvordan mener en manager, en rockeartist og en musikkjournalist at nystarta rockeband kan jobbe med konsertproduksjon, selvpromotering og kommunikasjon utad for å etterstrebe en større tilhengerskare? Formålet med oppgaven er å få en økt forståelse for hvordan sentrale aktører i Norges musikkbransje vektlegger nystarta rockebands arbeid for å skape seg en økt tilhengerskare i et samfunn som bærer stor preg av elektronisk populærmusikk, mange sosiale medier og utallige nye band og artister. Ved å gjennomføre analyse av intervju med tre sentrale aktører i musikkbransjen, ser jeg etter ulike faktorer som kan være med på å spille inn på hvorvidt band får fans, og videre hvordan de kan fokusere sitt arbeid for å øke sin potensielle fanbase.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.titleHvordan kan rockeband få flere tilhengere?: Et innblikk i musikkbransjens perspektivernb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel