Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLilledal, Frank Martin Søreide
dc.contributor.authorStenevik, Håvard Østervold
dc.date.accessioned2016-01-28T10:08:03Z
dc.date.available2016-01-28T10:08:03Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2375117
dc.descriptionBacheloroppgave i Idrett og Kroppsøving ID3-323 Desember 2015nb_NO
dc.description.abstractDenne studien har en kvalitativ tilnærming til forskning der informantene blir intervjuet og observert. Tematikken er videoanalyse, feedback og læring. Vår undersøkelse ble gjort opp mot to trenere og to spillere tilknyttet et fotballag i norsk 1.divisjon. Gjennom kvalitative forskningsintervju har vi fått et innblikk i deres oppfattelse og bruk av videoanalyse. I diskusjonen prøver vi å trekke koblinger mellom informantenes forståelse og relevant teori. Hensikten med oppgaven er å finne ut om videoanalyse kan brukes til å oppnå individuelle målsetninger og rollekrav knytt til spillerposisjon. Vi vil også se på om videoanalyse bidrar til økt eierskap til egen utvikling hos spiller og om det i noen grad kan være med på å skape selvregulært læringnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectvideoanalysenb_NO
dc.subjectfotballnb_NO
dc.subjectspillerposisjonnb_NO
dc.titleHvordan bruke videoanalyse til å oppnå individuelle målsetninger og rollekrav knytt mot spillerposisjon?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber36nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel