Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNilsen, Mads Meløy
dc.date.accessioned2014-08-26T06:48:50Z
dc.date.available2014-08-26T06:48:50Z
dc.date.issued2014-08-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/218060
dc.description.abstractForfattar: Mads Meløy Nilsen Tittel: Den erfarte læreplan i kroppsøving Innleiing: Her forklarer eg bakgrunn for oppgåva og kvifor eg har valt å skrive om dette emnet. Eg presenterer òg oppbygginga av oppgåva. Problemstilling: Hovudproblemstillinga for oppgåva er: «Den erfarte læreplanen - Kva fagstoff i læreplanen opplever elevane vert vektlagt i deira undervisning?» I tillegg til ei underproblemstilling der eg spør: «Kva fagstoff vektlegg lærarane og kva forskjellar finn ein i forhold til elevane sin erfarte læreplan?» Teori: Her legg eg fram teori knytt til læreplan, ulike læreplannivå, læreplanverket for kunnskapsløftet, spørsmål knytt til legitimering av faget kroppsøving og ulike perspektiv i kroppsøvingsundervisninga. Metode: For å finne eit svar på problemstillinga mi, har eg nytta spørjeskjema som kvantitativ forskingsmetode. Utvalet i undersøkinga er fire heile 9. klassar og seks lærarar ved ein skule. Utvalet på seks lærarar vert verken kvantitativt eller kvalitativt, eg meiner likevel at det er interessant då dei representerer ein del av lærarane som underviser elevane i undersøkinga. Resultat og drøfting: Her vert resultata frå undersøkinga presentert og drøfta. Drøftinga vil vera knytt til elevane sin erfarte læreplan og lærarane sin oppfatta læreplan. Den erfarte læreplanen vert òg drøfta i lys av kjønn, idrettsdeltaking og elevane sin karakter i faget.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.titleDen erfarte læreplan i kroppsøvingnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel