Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVårdal, Tor Erik
dc.date.accessioned2014-08-08T08:09:22Z
dc.date.available2014-08-08T08:09:22Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/216925
dc.descriptionGrunnskulelærar 5-10 PE379 Mai 2014nb_NO
dc.description.abstractKva vektlegg praktiserande lærarar i arbeidet med å motivere elevar til skulearbeid? Med utgangspunkt i førearbeid, intervjuguide (Vedlegg 8.2) og empiri frå dei gjennomførte intervjua, er innhaldet i oppgåva tufta på PFO (Udir, 2006), forskinga til Skaalvik og Skaalvik (2011) om Motivasjon for skolearbeid, samt Manger (2012; 2013) og Imsen (2010) sine definisjonar og syn på motivasjon i eit systemisk perspektiv. Kjende og omfattande teoretiske tilnærmingar til emnet vert bevisst via mindre plass, til fordel for nemnde retningsliner og forskingsbasert kunnskap retta mot den norske grunnskuleopplæringa.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectmotivasjonnb_NO
dc.subjectmotiveringnb_NO
dc.subjectelevernb_NO
dc.titleLyst til å lære : ein kvalitativ studie om motivering i grunnskulen, sett frå eit lærarperspektivnb_NO
dc.title.alternativeDesire to learn : a qualitative study regarding motivation in primary school, from a teacher’s perspectivenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber26nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel