Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOppedal, Malene
dc.date.accessioned2014-08-08T07:43:17Z
dc.date.available2014-08-08T07:43:17Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/216919
dc.descriptionGrunnskulelærarutdanning PE379 Mai 2014nb_NO
dc.description.abstractKva vektlegg erfarne lærarar på ungdomsskulen i si klasseleiing? Eg vil belyse og utdjupe problemstillinga gjennom desse to forskingsspørsmåla: - Kva vektlegg erfarne lærarar for å etablere struktur og reglar? - Kva vektlegg erfarne lærarar for å etablere relasjonar? Det finns fleire ulike definisjonar på klasseleiing . I mi oppgåva har eg vald å bruke definisjonen til Ogden (2012). Den seier at klasseleiing er ”Lærerens kompetanse i å holde orden og skape produktiv arbeidsro gjennom å fremme og skjerme undervisnings og læringsaktiviteter i samarbeid med elevene” (Ogden, 2012, s. 17).nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.titleKlasseleiing : kva vektlegg erfarne lærarar på ungdomsskulen i si klasseleiing?nb_NO
dc.title.alternativeClassroom managementnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber26nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel