Klasseleiing : kva vektlegg erfarne lærarar på ungdomsskulen i si klasseleiing?
dc.contributor.author | Oppedal, Malene | |
dc.date.accessioned | 2014-08-08T07:43:17Z | |
dc.date.available | 2014-08-08T07:43:17Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/216919 | |
dc.description | Grunnskulelærarutdanning PE379 Mai 2014 | nb_NO |
dc.description.abstract | Kva vektlegg erfarne lærarar på ungdomsskulen i si klasseleiing? Eg vil belyse og utdjupe problemstillinga gjennom desse to forskingsspørsmåla: - Kva vektlegg erfarne lærarar for å etablere struktur og reglar? - Kva vektlegg erfarne lærarar for å etablere relasjonar? Det finns fleire ulike definisjonar på klasseleiing . I mi oppgåva har eg vald å bruke definisjonen til Ogden (2012). Den seier at klasseleiing er ”Lærerens kompetanse i å holde orden og skape produktiv arbeidsro gjennom å fremme og skjerme undervisnings og læringsaktiviteter i samarbeid med elevene” (Ogden, 2012, s. 17). | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.title | Klasseleiing : kva vektlegg erfarne lærarar på ungdomsskulen i si klasseleiing? | nb_NO |
dc.title.alternative | Classroom management | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 26 | nb_NO |