Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLoftesnes, Kristina
dc.date.accessioned2014-08-08T07:31:20Z
dc.date.available2014-08-08T07:31:20Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/216915
dc.descriptionBacheloroppgåve i grunnskulelærarutdanning 5.-10 PE379 Mai 2014nb_NO
dc.description.abstractKva legg kroppsøvingslærarar til grunn for sluttvurderinga i 10. klasse? Korleis tolkar og praktiserer kroppsøvingslærarar på 10. trinn Kunnskapsløftet, då det gjeld vektlegging av innsats og dugleikar i karaktersetjinga?nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectkroppsøvingnb_NO
dc.subjectkroppsøvingsfagetnb_NO
dc.subjectvurderingnb_NO
dc.title”Eg tolkar læreplanen slik eg meiner den bør tolkast” Vurdering av læring i kroppsøving – frå eit lærarperspektiv : kva legg kroppsøvingslærarane til grunn for sluttvurderinga i 10. klasse?nb_NO
dc.title.alternative”I interpret the curriculum the way I think it should be interpreted” Assessment of learning in physical education - from a teacher’s perspectivenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber30nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel