dc.contributor.author | Loftesnes, Kristina | |
dc.date.accessioned | 2014-08-08T07:31:20Z | |
dc.date.available | 2014-08-08T07:31:20Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/216915 | |
dc.description | Bacheloroppgåve i grunnskulelærarutdanning 5.-10
PE379
Mai 2014 | nb_NO |
dc.description.abstract | Kva legg kroppsøvingslærarar til grunn for sluttvurderinga i 10. klasse?
Korleis tolkar og praktiserer kroppsøvingslærarar på 10. trinn Kunnskapsløftet, då det gjeld vektlegging av innsats og dugleikar i karaktersetjinga? | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | kroppsøving | nb_NO |
dc.subject | kroppsøvingsfaget | nb_NO |
dc.subject | vurdering | nb_NO |
dc.title | ”Eg tolkar læreplanen slik eg meiner den bør tolkast” Vurdering av læring i kroppsøving – frå eit lærarperspektiv : kva legg kroppsøvingslærarane til grunn for sluttvurderinga i 10. klasse? | nb_NO |
dc.title.alternative | ”I interpret the curriculum the way I think it should be interpreted” Assessment of learning in physical education - from a teacher’s perspective | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 30 | nb_NO |