Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKorneliussen, Karoline
dc.date.accessioned2014-08-08T07:22:41Z
dc.date.available2014-08-08T07:22:41Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/216913
dc.descriptionBacheloroppgåve i grunnskulelærarutdanning 5.-10 PE379 Mai 2014nb_NO
dc.description.abstractPALS er ein modell som har vorte relativt populær dei siste åra, og som utdanningsdepartementet har gitt si støtte. Det er ein omdiskutert modell og har fått både ros og kritikk gjennom media og frå enkeltpersonar. I ei undersøking gjort av åtferdssenteret i etterkant av ein del av denne kritikken fekk ein sjå at heile 80% av dei rektorane ved PALS skulane framleis var nøgd med modellen (Arnesen, Meek-Hansen, Ogden, Olseth & Sørlie, 2012). Om dette var fordi dei meinte at modellen faktisk var bra for skulen deira eller om det var for å forsvare sine val er vanskeleg å seie. Det eg vil sjå på er korleis dei føresette oppfattar denne modellen. For at modellen skal fungere på best mogleg måte er ein avhengig av at dei føresette er ombord, sidan ein har som mål å endre uønska åtferd og fremje samhandling både i og utanfor klasserommet. Grunnen til at det kan vere spanande å høyre korleis foreldra oppfattar modellen er fordi dei kjenner borna sine best, og har ingen forpliktingar til verken å forsvare eller kritisere modellen i utgangspunktet.Problemstillinga mi vart derfor ”Korleis oppfattar foreldre ved to ulike PALS –skular denne modellen?”nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectPALSnb_NO
dc.subjectPALS-modellennb_NO
dc.subjectPALS-skolernb_NO
dc.titlePals frå eit foreldreperspektiv : korleis oppfattar foreldre ved to ulike PALS –skular denne modellen?nb_NO
dc.title.alternativePALS from a parent perspectivenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber22nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel