dc.description.abstract | PALS er ein modell som har vorte relativt populær dei siste åra, og som utdanningsdepartementet har gitt si støtte. Det er ein omdiskutert modell og har fått både ros og kritikk gjennom media og frå enkeltpersonar. I ei undersøking gjort av åtferdssenteret i etterkant av ein del av denne kritikken fekk ein sjå at heile 80% av dei rektorane ved PALS skulane framleis var nøgd med modellen (Arnesen, Meek-Hansen, Ogden, Olseth & Sørlie, 2012). Om dette var fordi dei meinte at modellen faktisk var bra for skulen deira eller om det var for å forsvare sine val er vanskeleg å seie. Det eg vil sjå på er korleis dei føresette oppfattar denne modellen. For at modellen skal fungere på best mogleg måte er ein avhengig av at dei føresette er ombord, sidan ein har som mål å endre uønska åtferd og fremje samhandling både i og utanfor klasserommet. Grunnen til at det kan vere spanande å høyre korleis foreldra oppfattar modellen er fordi dei kjenner borna sine best, og har ingen forpliktingar til verken å forsvare eller kritisere modellen i utgangspunktet.Problemstillinga mi vart derfor ”Korleis oppfattar foreldre ved to ulike PALS –skular denne modellen?” | nb_NO |