dc.contributor.author | Leknes, Ingvild Kjosaas | |
dc.date.accessioned | 2014-06-13T08:11:18Z | |
dc.date.available | 2014-06-13T08:11:18Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/196392 | |
dc.description | Førskulelærarutdanning
SF3-312
Mai 2014 | nb_NO |
dc.description.abstract | I følgje rammeplanen (2011) skal det ikkje vere rom for diskriminering eller krenkande ord og handlingar i barnehagen si verksemd, og av respekt for både fellesskapet og det enkelte individ må dette atterspeglast i det daglege arbeidet i barnehagen. Barnehagen skal fremje positive handlingar som motverke avvising, mobbing og vald (Kunnskapsdepartementet, 2011). Med utgangspunkt i dette har eg denne problemstillinga:
«Kva legg pedagogiske leiarar i mobbing blant barn, og korleis arbeider dei vaksne i barnehagen med å førebygge det?» | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | mobbing | nb_NO |
dc.subject | barnehagen | nb_NO |
dc.subject | barnehagebarn | nb_NO |
dc.subject | forebygging | nb_NO |
dc.title | «Du får ikkje leike med oss» : ei bacheloroppgåva om mobbing blant barn i barnehagen | nb_NO |
dc.title.alternative | «You do not get to play with us» : a bachelor thesis about bullying among children in kindergarten | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 26 | nb_NO |