Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på emneord "blended learning"
Viser treff 1-3 av 3
-
Developing “Vision-for-Learning” Competencies among Teachers in Tanzania —An Innovative Higher Education Initiative
(Journal article, 2021)In Tanzania, many children do not master basic reading skills even after a number of years of school. One of the causes of failure in children’s learning to read is impaired vision. Intact visual capacity is an important ... -
Når 1 + 1 blir større enn 2. Leseundervisning og utvikling av leseforståelse i det kombinerte klasserommet.
(Master thesis, 2015-05-23)Hva kan skje om lærere og elever bruker nettbaserte læringsplattformer som støtte i leseundervisningen? Dette spørsmålet var utgangspunktet mitt for arbeidet med denne masteravhandlingen. Lesing blir av mange oppfattet som ... -
Promoting the good e-teacher: didactical choices when developing e-pedagogical competences
(Seminar.net, Peer reviewed; Journal article, 2010)The article gives an overview of how the development of a blended epedagogy course for Higher Education teachers have used the experiences from many years of international online courses for European BA students. Influenced ...