Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Subject "begynneropplæring"
Now showing items 1-3 of 3
-
Den første lese- og skriveopplæringa med og utan verktøyet STL+
(Bachelor thesis, 2017)Dei fleste barn kjem til skulen med ei forventning og eit ønskje om å lære seg å lese og skrive. Lærarar har metodefridom i KL06. Denne undersøkinga fokuserer på korleis ulike arbeidsmåtar fungerer i begynnaropplæringa: ... -
Leiken sin betydning for læringsmiljøet i 1. klasse
(Master thesis, 2021)Tema og problemstilling: Tema for studien er læringsmiljø i 1. klasse med utgangspunkt i leiken sin betydning. Målet er å skape meir kunnskap om kva betydning leik har for trivsel, helse og læring som sentrale delar av ... -
«Store slott og store statuer»: En kvalitativ undersøkelse av estetiske arbeidsmetoder i begynneropplæring i KRLE-faget
(Master thesis, 2023)Formålet med denne studien har vært å undersøke KRLE-fagets rolle i forhold til estetiske arbeidsmetoder i begynneropplæringen. KRLE-faget har en viktig rolle i norsk skole, da det legger til rette for refleksjon og dialog ...