Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEngelsen, Knut Steinar
dc.date.accessioned2010-12-09T13:38:47Z
dc.date.available2010-12-09T13:38:47Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1892-0489
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/152122
dc.description.abstractRLM-prosjektet er både eit skuleutviklingsprosjekt og eit forskingsprosjekt. Dei prosessorienterte måla har vore å utvikle gode metodar for kompetanseutvikling innanfor vurderingsfeltet i skulen, å bidra til utvikling av gode praksisrelaterte forskingsmetodar og å utvikle dei involverte lærarane sin vurderingskompetanse og dei involverte forskarane sin forskingskompetanse. Dei produksjonsorienterte måla har vore å utvikle vurderingspraksisen til dei lærarane og lærarstudentane som har vore involverte, å forskingsmessig belyse dei praksisane som er studerte og den utviklinga som har skjedd gjennom prosjektperioden. Metodisk er RLM-prosjektet eit aksjonsforskings- og case-studium, basert på ei overordna kvalitativ tilnærming, men også med islag av kvantitative survey- og observasjonsdata. I analysen av klasseromspraksis har vi trekt inn data frå videoobservasjonar, vanlege feltobservasjonar og kvantitative målingar av praksis. Av sentrale funn i prosjektet kan nemnast: Lærarane, skuleleiarane og forskarane har utvikla eit sett kriterium for god vurderingspraksis. Lærarane sin vurderingspraksis er differensiert og tyder mellom anna på at fagleg sterke og aktive elevar får vesentleg meir fagleg orienterte tilbakemeldingar enn svake og passive elevar. Tilbakemeldingane til dei svake elevane er i større grad sosialt og åtferdsmessig orienterte. Lærarane sine refleksjonar endrar seg kvalitativt over tid, fordi teori, forsking og evaluering av eigen praksis i stadig større grad blir trekt inn i refleksjonsgrunnlaget.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.relation.ispartofseriesHSH-rapport;2010/3
dc.titleRefleksjonsbaserte lærarmapper som reiskap for utvikling av vurderingskompetanse (RLM): Rapport for prosjektnr. NFR: 182883en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber66en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel