Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på emneord "samarbeid"
Viser treff 1-9 av 9
-
Ein kvalitativ studie av digital mobbing som eit utfordrande fenomen Kva særtrekk finst ved den digitale mobbinga og korleis jobbar skulen med førebygging og samarbeid? Kven har ansvar når det meste går føre seg etter skuletida?
(Bachelor thesis, 2015)Digital mobbing er ei mobbeform som ikkje vert avgrensa til ein bestemt stad på eit bestemt tidspunkt, som heller ikkje er avhengig av at mobbaren og mobbeofferet møtest ansikt til ansikt. I staden kan denne forma for ... -
«Jeg kunne ønske at lærere vet at jeg ikke kan skrive så mye». Tilpasset opplæring for elever med lese- og skrivevansker
(Master thesis, 2022)Formålet med denne studien var å undersøke hvordan lærere tilpasser opplæringen for elever med lese- og skrivevansker. Vi valgte å benytte oss av en kvalitativ tilnærming. Datamaterialet er hentet inn gjennom seks kvalitative ... -
Kontaktlærer og spesialpedagog - brobygger mellom elevenes ordinære undervisning og spesialundervisning
(Master thesis, 2021)Et godt samarbeid mellom kontaktlærer og spesialpedagog i skolen er avgjørende. Særlig dersom målet er at elever med særskilte behov skal få individuell oppfølging med hensyn til egne forutsetninger og behov. Denne ... -
Læreres opplevelse av muligheter i skole-hjem-samarbeidet
(Peer reviewed; Journal article, 2019)Denne studien undersøker Hvordan lærere opplever deres muligheter til å etablere et godt skole-hjem-samarbeid. Studien bygger på intervju av ti lærere ved fire skoler som uttrykker sine synspunkter på egne muligheter, sine ... -
Læringsaktivitetens struktur i kroppsøvingsfaget på 3., 6. og 9. trinn i norsk grunnskole
(Master thesis, 2017-05-15)Hensikt/problemstilling: Hensikten er å studere den praktiserte undervisningens strukturer med tanke på læreraktivitet, elevaktivitet og innhold i lys av didaktisk teori og tre utvalgte prinsipper for undervisning. Omfang ... -
Matematisk samtale: Rollekategoriers innvirkning på elevenes interaksjoner i samarbeid med problemløsningsoppgaver
(Master thesis, 2023)Masterstudiens overordnede tema er matematisk samtale ved bruk av rollekategorier i gruppearbeid. Vi tar utgangspunkt i Carlsen (2016) sin definisjon av matematisk samtale som læringssamtaler hvor målet er deltakelse og ... -
«Sat vi berre der heile matematikktimen!?» : Ein kvalitativ studie av utviklingsarbeid med fysisk aktiv læring
(Master thesis, 2021)Denne studien omhandlar utviklingsarbeid i skulen. Tematikken for studien kjem frå nasjonale styringsdokument, trendar i internasjonale utviklingsarbeid, fysisk aktiv læring(FAL) og lærarar som profesjon. Med dette som ... -
Skade og skadeførebyggande trening i toppidrettsfaget, frå lærarperspektivet: Eit kvalitativt studie om lærarar sine tankar og erfaringar knytt til skade og skadeførebyggande trening på programfaget toppidrett på idrettsfag.
(Master thesis, 2022)Dette er ei masteroppgåve skrive ved Høgskulen på Vestlandet, under fakultetet for lærarutdanning, kultur og idrett. Denne forskingsoppgåva tek utganspunkt i problemstillinga: «Kva tankar og erfaringar knytt til skade ... -
«Vi hjelper kanskje foreldrene med å dekke over hull» : en oppgave om barnehagepedagogens syn rundt det omsorgsviktede barn i barnehagen
(Bachelor thesis, 2014)«Alle barnehagebarn er i en periode av livet der de har særlige omsorgs- og beskyttelsesbehov. Mange barn har i tillegg særlige utfordringer knyttet til sin livssituasjon, og barnehagen må organiseres på en måte som ivaretar ...