Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNilsen, Øystein
dc.contributor.authorVikingstad, Mirjam Orman
dc.date.accessioned2011-07-12T08:19:36Z
dc.date.available2011-07-12T08:19:36Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/151924
dc.description.abstractVerknadar på busetnads- og næringsutvikling av å erstatta ferjesamband med bruer og tunnelar. Samferdslesituasjonen har til eikor tid vore eit svært viktig område i samfunnet, og vil alltid vera aktuelt. Den norske geografien gir mange utfordringar for samferdsla, der busetnaden og næringa finst plassert spreidd over heile landet. Især Vestlandet er oppdelt av fjordar og sund, noko som tvinger biltrafikken med ferje, eller over bruer og gjennom tunnelar, og dette er det geografiske området oppgåva omhandlar. I mange situasjonar har ferjesamband vorte avløyst av fastlandssamband for å betra tilgjenge, gjera småsamfunn meir attraktive og sameina arbeidsmarknadar. Men er det gitt at dette er svaret? Statistiske folketalsdata over tid er nytta for å syna koss busetnaden og næringslivet er påverka av ferjer og fastlandssamband. Ein del teori innanfor by- og regionaløkonomi er handsama for å forklara busetnadsrørsler i samfunnet. Desse er sett i samband med utvalde område i Hordaland og Rogaland, og desse er analyserte som case. Observasjonane syner samband med den presenterte teorien, men òg endringar som følgje av ferjeavløysingar. Dette kan vera i form av folkevokster eller fråflytting.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.subjectNautikken_US
dc.titleVerknadar på busetnads- og næringsutvikling av å erstatta ferjesamband med bruer og tunnelaren_US
dc.typeBachelor thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel