Blar i Fakultet for helse- og sosialvitskap / Faculty of Health and Social Sciences på emneord "Avdeling for helsefag"
Viser treff 1-9 av 9
-
‘Belonging’ : patients’ experiences of social relationships during pulmonary rehabilitation
(Journal article; Peer reviewed, 2010) -
I dialog med eigen praksis : vidareføring av servicestudiet : sluttrapport
(HSF Notat, Book, 2005)Servicestudiet er ei modulbasert deltidsutdanning for tilsette i velferdssektoren og andre som ønskjer å auke sin kompetanse i kommunikasjon og service. Studiet vektlegg utvikling av praktisk handlingskompetanse, nær kopling ... -
Kompetanseutvikling under press : erfaringar til sjukepleieleiarar etter omorganisering av sjukehusa
(Journal article; Peer reviewed, 2010)Bakgrunn: Raske omstillingar og ny medisinsk utvikling gjer det nødvendig for sjukepleiarane å kontinuerleg utvikle kompetansen. Lite forsking ligg føre om korleis dagens organisering i sjukehus bidrar til å endre vilkåra ... -
Mennesket i DRG-systemets bilde – helt eller stykkpriset og delt?
(Journal article; Peer reviewed, 2010)Innsatsstyrt finansiering via DRG-systemet står for en betydelig andel av finansieringen av helseforetakene i Norge. Prinsippet er at jo høyere aktiviteten i et helseforetak er, jo større blir helseforetakets refusjoner. ... -
Når menneske vert «kalkulerbare ting» – om Skjervheim si tenking og geriatrisk helseteneste
(Journal article; Peer reviewed, 2010)Den norske filosofen Hans Skjervheim er mellom anna kjend for sine tankar om dialog mellom menneske. Vi tek utgangspunkt i delar av Skjervheim si tenking og drøftar korleis filosofisk tankegods kan vera relevant og ... -
Nokre teoretiske perspektiv på læring og leiing i helse- og sosialsektoren : undervegstekstar
(Rapport, Book, 2008)Rapporten er sett saman av 10 kapittel som på ulike måtar drøftar teoretiske resonnement som kan vere nyttige for å forstå og analysere lærings- og leiingsutfordringar i helse- og sosialsektoren. Tekstane er ikkje ferdige.Dei ... -
Samspill må til : opplevelser, utfordringer og mestring mellom de pårørende, helsepersonell og personer med demens
(2/2006, Book, 2006)Funnene i studien viser at skal pårørende kunne håndtere omsorgsoppgavene trenger de å vite noe generelt om sykdommen, om symptomer og mulig utvikling. Pårørende og pasienter har et stort behov for informasjon og kunnskap, ... -
Skriving som læringsarena i sjukepleiefaget
(Peer reviewed; Journal article, 2008)Artikkelen tek opp korleis ei gruppe tredje års sjukepleiarstudentar erfarte skriving som læringsstrategi. Det har vorte ein auke i skriving som læringsstrategi etter innføring av Kvalitetsreforma i høgare utdanning i ... -
Å vere pårørande til ein person med demens som bur heime : opplevingar og erfaringar i møte med hjelpetenestene
(HSF-Rapport; 6/2010, Book, 2010)Funna i denne studien syner kor krevjande situasjonen er for pårørande til demensråka personar som bur heime. Pårørande kjenner seg bundne, slitne og isolerte. Dei daglege oppgåvene, og ein 24 timars beredskap krev det ...