Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTandstad, Hilde Karine
dc.date.accessioned2011-02-16T08:50:47Z
dc.date.available2011-02-16T08:50:47Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/150657
dc.descriptionMasteroppgave ved Institutt for spesialpedagogikk Det utdanningsvitenskaplige fakultet Universitetet i Oslo November 2010en_US
dc.description.abstractTrivsel har i en årrekke stått sentralt i undersøkelser som generelt er rettet mot elever i videregående skole. Elever som er svaksynte i videregående skole er en uensartet og lavfrekvent gruppe. Lite forskning er knyttet til denne ungdomsgruppen i Norge. Formålet med undersøkelsen har vært å få mer kunnskap om hvordan svaksynte elever trives i videregående skole, og hvilke synspedagogiske utfordringer som kan ligge i dette.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.title”Ikke lett å være svaksynt” : skoletrivsel hos elever som er svaksynte sammenlignet med andre elever i videregående skoleen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200en_US
dc.source.pagenumber138 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel