Lær å lære : korleis vurderer elevar bruk av læringsstrategiar i undervisninga?
dc.contributor.author | Ellingsen, Torunn Marie Drageset | |
dc.contributor.author | Grøneng, Astrid Liv Langedal | |
dc.contributor.author | Hole, Cathrine Grøersen | |
dc.contributor.author | Persson, Guri Haugland | |
dc.contributor.author | Rivedal, Hilde Iren | |
dc.date.accessioned | 2010-08-05T07:18:13Z | |
dc.date.available | 2010-08-05T07:18:13Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/150384 | |
dc.description | Oppgåva er ein del av praktisk pedagogisk utdanning (PPU) deltid 2008-2010. Arbeidet er gjennomført våren 2010 ved fire ulike skular i Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.title | Lær å lære : korleis vurderer elevar bruk av læringsstrategiar i undervisninga? | en_US |
dc.type | Student paper, others | en_US |