Uteskule på ungdomssteget : korleis kan uteskule vere med på å gjere undervisninga i ungdomsskulen meir praktisk, variert og relevant og dermed meir motiverande? Med praktiske døme frå norsk og matematikk.
dc.contributor.author | Olsen, Anette Catrin | |
dc.contributor.author | Karsrud, Magnhild | |
dc.date.accessioned | 2013-09-24T11:13:13Z | |
dc.date.available | 2013-09-24T11:13:13Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149791 | |
dc.description | Grunnskulelærar 5–10 PE-379 Mai 2013 | no_NO |
dc.language.iso | nno | no_NO |
dc.subject | ungdomssteget | no_NO |
dc.subject | uteskule | no_NO |
dc.title | Uteskule på ungdomssteget : korleis kan uteskule vere med på å gjere undervisninga i ungdomsskulen meir praktisk, variert og relevant og dermed meir motiverande? Med praktiske døme frå norsk og matematikk. | no_NO |
dc.type | Bachelor thesis | no_NO |
dc.source.pagenumber | 29 | no_NO |