dc.contributor.author | Offerdal, Ivar | |
dc.date.accessioned | 2009-02-03T13:13:45Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.isbn | | |
dc.identifier.issn | 0806-1688 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149565 | |
dc.description.abstract | Dette heftet er tenkt å vera eit hjelpemiddel i arbeidet med å gje kunnskap, innsikt og
oversyn over fagfeltet entreprenørskap, og korleis det kan tilpassast arbeidet med
ferdigheitsmåla og kompetansemåla innan hovudområda i dei ulike faga. Vi har freista
definera sentrale emne/tema i arbeidet med entreprenørskap på ulike alderssteg, og
synleggjort korleis dei passar inn mot kompetansemål i ulike fag på same alderssteg. Vi
gjev også innspel til arbeidsmetodar og pedagogiske og faglege verkty ein kan nytta i
dette arbeidet.
Høgskulen i Sogn og Fjordane har teke i bruk eit fagleg og pedagogisk verkty i arbeidet
med entreprenørskap. Det er eit amerikansk verkty, som vi har omsett og tilpassa til
norske forhold. Materialet heiter REAL – og dekkjer heile skuleløpet frå småskule til
høgskule/universitet. Vi vil gjera nærare greie for kva dette materialet står for, kva det
inneheld og korleis ein kan bruka det inn mot ulike tema/emne i all opplæring. | en |
dc.format.extent | 748005 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.relation.ispartofseries | Rapport | en |
dc.relation.ispartofseries | 5/2007 | en |
dc.subject | Avdeling for lærarutdanning og idrett | en |
dc.subject | entreprenørskap | en |
dc.subject | skolen | en |
dc.title | Entreprenørskap og REAL i fagplanane : modell for arbeid med entreprenørskap og REAL i Kunnskapsløftet | en |
dc.type | Book | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |