Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGlosvik, Øyvind
dc.contributor.authorRoald, Knut
dc.contributor.authorVårdal, Kari
dc.contributor.authorAbrahamsen, Hedvig Neerland
dc.contributor.authorNistad, Kari Heier
dc.contributor.authorSøvik, Kjersti
dc.contributor.authorRøynesdal, Claus
dc.date.accessioned2008-10-16T12:38:51Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.isbn
dc.identifier.issn0806-1688
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149553
dc.description.abstractRapporten er sett saman av åtte kapittel som har til felles at dei handlar om lærande leiing i skuleverket. Det første handlar om tekstutvikling som grunnlag for organisasjonsendring. Det andre drøfter Peter Senges teori om lærande organisasjonar som grunnlag for utøving av skuleleiing. I det tredje vert rommet for pedagogisk leiing i skular drøfta. Rektorar utøver ikkje leiing åleine eller i eit tomrom. Distribuert leiing og leiarteam er difor tema i det fjerde kapitlet, medan lærarsamarbeid er sett i sentrum for kapittel fem. I kapittel seks er det utvikling av læring rundt matematikkundervisning det handlar om. Rektor som kommunal leiar er tema i kapittel sju. I kapittel åtte vert trådane samla i ei drøfting der omgrepet lærande organisasjonar og lærande leiing vert sett opp mot ei utvikling der det vert lagt større vekt på formelle endringar og formelle krav innanfor eit sterkare styrt skulesystem.en
dc.format.extent1317946 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.relation.ispartofseriesHSF Rapporten
dc.relation.ispartofseries8/2008en
dc.subjectorganisasjonslæringen
dc.subjectorganisasjonsutviklingen
dc.subjectAvdeling for lærarutdanning og idretten
dc.subjectskoleledelseen
dc.titleNokre teoretiske perspektiv på leiing av lærande skular : undervegstekstaren
dc.typeBooken
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242en
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel