dc.contributor.author | Roald, Knut | |
dc.date.accessioned | 2008-07-29T08:10:14Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.isbn | 82-466-0075-3 | |
dc.identifier.issn | 0806-1688 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149532 | |
dc.description.abstract | Rapporten gjer greie for prosjektet ”Rytmisk kompetanseutvikling”
som er gjennomført for Kommunenes Sentralforbund, Sogn og
Fjordane i perioden 2001-2002. Gloppen kommune og Flora
kommune har vore prosjektkommunar. Nasjonalt senter for voksnes
læring (VOX) har gjennom Kompetanseutviklingsprogrammet
(KUP) gjeve tilskott til prosjektet.
Rapporten tar opp ulike faglege perspektiv innan feltet
kompetanseutvikling.
Prosjektgjennomføringa blir presentert med vekt på konkrete
læringsresultat i dei to kommunane.
I siste del av rapporten blir prosjektresultata drøfta i forhold til dei
faglege perspektiva knytt til kompetanseutvikling.
Hovudkonklusjonen legg vekt på at kompetansearbeidet i dei to
kommunane har utvikla seg i to hovudsteg:
1. Frå usystematisk til systematisk
2. Frå systematisk til systemisk | en |
dc.format.extent | 6233294 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.relation.ispartofseries | HSF Rapport | en |
dc.relation.ispartofseries | 6/2003 | en |
dc.subject | Avdeling for lærarutdanning | en |
dc.subject | kommunal kompetanse | |
dc.subject | organisasjonslæring | |
dc.subject | kompetanseutvikling | |
dc.title | Rytmisk kompetanseutvikling i kommunane i Sogn og Fjordane | en |
dc.type | Book | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240 | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |