Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRoald, Knut
dc.date.accessioned2008-07-29T08:10:14Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.isbn82-466-0075-3
dc.identifier.issn0806-1688
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149532
dc.description.abstractRapporten gjer greie for prosjektet ”Rytmisk kompetanseutvikling” som er gjennomført for Kommunenes Sentralforbund, Sogn og Fjordane i perioden 2001-2002. Gloppen kommune og Flora kommune har vore prosjektkommunar. Nasjonalt senter for voksnes læring (VOX) har gjennom Kompetanseutviklingsprogrammet (KUP) gjeve tilskott til prosjektet. Rapporten tar opp ulike faglege perspektiv innan feltet kompetanseutvikling. Prosjektgjennomføringa blir presentert med vekt på konkrete læringsresultat i dei to kommunane. I siste del av rapporten blir prosjektresultata drøfta i forhold til dei faglege perspektiva knytt til kompetanseutvikling. Hovudkonklusjonen legg vekt på at kompetansearbeidet i dei to kommunane har utvikla seg i to hovudsteg: 1. Frå usystematisk til systematisk 2. Frå systematisk til systemisken
dc.format.extent6233294 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.relation.ispartofseriesHSF Rapporten
dc.relation.ispartofseries6/2003en
dc.subjectAvdeling for lærarutdanningen
dc.subjectkommunal kompetanse
dc.subjectorganisasjonslæring
dc.subjectkompetanseutvikling
dc.titleRytmisk kompetanseutvikling i kommunane i Sogn og Fjordaneen
dc.typeBooken
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240en
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel