dc.contributor.author | Fretland, Jan Olav | |
dc.contributor.author | Henjum, Jon | |
dc.contributor.author | Skjær, Knut Atle | |
dc.date.accessioned | 2008-07-28T07:30:41Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.issn | 0806-1696 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149455 | |
dc.description.abstract | Målet med prosjektet er å skapa auka kompetanse og forståing mellom ulike partar i praksissituasjonar i grunnskulen. Den didaktiske hovudideen var at høgskulelærarar i norsk og matematikk sjølve arbeidde direkte mot elevar i grunnskulen, med praksisstudentar til stades. Prosjektet tok utgangspunkt i praksis på 30-poengs-studiet Ikt for lærarar, og har hatt overføringsverdi til grunn- og vidareutdanningar på norsk og matematikk i allmennlærarutdanninga. Empirigrunnlaget er timar i undervisning i matte og norsk, mest på mellomsteget, på fem grunnskular i Hordaland og Sogn og Fjordane. Tema for undervisninga var slike som: innføring i rekneark, lineær forteljing med presentasjonsprogram på ikt, skuleavis på data osv. Prosjektet er i tillegg HSF-notatet og dokumentert gjennom nettoppslag frå skulebesøka og praksisplakatar . Skal brukast som praksislæremiddel på vidareutdanningar og presentasjon på konferansar | en |
dc.format.extent | 490077 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.relation.ispartofseries | HSF Notat | en |
dc.relation.ispartofseries | 7/2006 | en |
dc.subject | Avdeling for lærarutdanning og idrett | en |
dc.subject | norsk | en |
dc.subject | matematikk | en |
dc.subject | didaktikk | en |
dc.subject | praksis | en |
dc.title | Eleven først, så studenten | en |
dc.type | Book | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |