dc.contributor.author | Fretland, Jan Olav | |
dc.date.accessioned | 2008-07-24T10:22:11Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.issn | 0806-1696 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149447 | |
dc.description.abstract | Her er samla sju artiklar, som tek opp tema knytt til kreativitet og
variasjon i norskundervisninga på ungdomssteget: ulike måtar å lesa
litteratur på, tips for den kreative norsktimen, godt responsarbeid,
teikneserien som utviklingsverktøy. Tre artiklar er knytte til bruken av
ulike ikt-verktøy: rettleidd skriving, debattforumet og programvara
LingDys. | en |
dc.format.extent | 1664308 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.relation.ispartofseries | HSF Notat | en |
dc.relation.ispartofseries | 16/2004 | en |
dc.subject | Avdeling for lærarutdanning og idrett | en |
dc.subject | leseopplæring | en |
dc.subject | skriveopplæring | en |
dc.title | Kreative norsktimar : artiklar om vidaregåande lese- og skriveopplæring | en |
dc.type | Book | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |