dc.contributor.author | Netteland, Grete | |
dc.date.accessioned | 2008-07-24T09:19:39Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.issn | 0806-1696 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149445 | |
dc.description.abstract | Tim Koschmann utga i 1996 artikkelen ”Paradigm shifts and
Instructional Technology: An Introduction” der han med bakgrunn i
Kuhns paradigmebegrep argumenterte for å se på Computer Supported
Collaborative Learning (CSCL) som et nytt paradigme. Artikkelen er
blitt stående som en klassiker innenfor CSCL–feltet. I dette essayet vil
jeg med utgangspunkt i Kuhn argumentere for hvorfor jeg mener at det
fra et vitenskapsteoretisk ståsted, verken har vært eller fortsatt er,
grunnlag for en slik konklusjon. | en |
dc.format.extent | 1808554 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.relation.ispartofseries | HSF Notat | en |
dc.relation.ispartofseries | 10/2004 | en |
dc.subject | Avdeling for økonomi og språk | en |
dc.subject | Computer Supported Collaborative Learning | en |
dc.subject | paradigme | en |
dc.title | CSCL : et paradigme i Kuhns forstand eller-? | en |
dc.type | Book | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200 | en |